Dunkar Varmt

Nu är jag hemma från ylva. Vi bakade en kladdkaka och pratade massa, blev att spela lite på gitarr också. Vi har kommit fram till att Ylva ska gå muiskproduktion och sedan starta ett eget skivbolag, och sedan ska hon signa mig. Woho!

Imorse när jag vaknade var det sol ute. Glädjen var enorm tills den plötsligt försvann in bakom några moln igen, och allt blev lika grått och tråkigt som det brukar va. Varför kan det inte bara bli varmt? Jag gillar inte vintern, jag gillar inte snön, och jag gillar inte grått. Jag vill att det ska bli vår, jag vill att himmeln ska bli rosa-blå, jag vill kunna sitta ute utan att ha en 3 dm tjock jacka på mig och jag vill att det ska ligga getingar i min cola. Jag vill ha sommar nu! Jag sittar dessutom och dunkar Ebba Grön och Tant Strul. Tänker alltid på sommar när jag hör "Vad pojkar vill ha" och "Dunkar varmt", och tänk sen när man kan sitta på stranden med massa goa människor och lyssna på musik i solnedgången. Så nu undrar jag, vilka är pepp på att ha grillkväll så fort det blir varmt? Det är iaf jag.

Jag skulle behöva pengar. Jag har bara ca 300kr kvar denna månaden och det är den 10 idag. Jag ska alltså leva på 300 kr i ungefär 20 dagar. Hjälp mig någon! Jag kommer ju aldrig klara detta. Jag vill köpa kläder och fika men nej, det kan jag inte göra. Jag får börja sy egna kläder, det vore ju något. Synd bara att vi inte har något snyggt tyg. Det tror jag inte vi har iaf.

Såg att det börjat någon ny "trend" på bilddagboken med. "om jag är ledsen och behöver prata, kan jag prata med dig då?<3 kopiera den här texten och lägg in den på din bdb och se hur många du kan prata med"
Haha! är inte detta lite sjukt? Inte fan behöver jag fråga folk om jag kan prata med dom. Jag vet vilka jag kan prata med. Plus att även om det nu är så att du inte kan prata med mig så skriver jag ju inte "nej" som svar.

Nu funderar jag starkt på att be mamma fixa hamburgare till mig. Tror faktiskt jag ska göra det.

ciao

Kommentarer
Postat av: sandra folke

svar: Aa det var den verkligen! Vill läsa fortsättningen på böckerna också. Har du gjort det eller? Vissa säger att fortsättningen på boken är bättre :D

2009-03-10 @ 22:34:28
URL: http://sandraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback