Dance with somebody

Hej bloggen (det känns väldigt udda att skriva så på nått sätt)
Nu sitter jag och kollar bussar och lyssnar på Mado Diao med min Melina. Hon har sovit här (har skrivit det i nåt tidigare inlägg tror jag) och vi hade det asmysigt! Måtse bara tipsa om filmen Step Brothers. Haha, världens bästa humor verkligen! Handlar om två 40-åriga män som bor hos sin mamma och pappa som gifter sig. Sedan ska dom stå ut med varandra och dom beter sig som 4-åringar, haha alltså du MÅSTE se den.
Igår var iaf väldigt mysig med mycket choklad, chips, cola och tacos. Har alltid lika kul när jag är med dig Melina, du är fan en av dom bästa.<3

Ska ta bussen med Melina snart, ska hem till Kevin! Det ska bli mysigt :) Blir så glad av dig.
<3

Nu ska orkar jag inte skriva mer.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback