Champange Supernova

Hallå, nu har jag nyss duschat. Väntar på att min farmor ska komma hit så vi kan åka och byta strängar på min gitarr och sedan åka hem till min lilla Ylva som sitter hemma hos sig och väntar på mig, hoho. Det ska bli riktigt nice för jag behöver inte mycket mer än en Ylva innan min dag är lyckad. Har dessutom saknat henne något enormt.

Jag har väl inget jätteintressant att skriva men det får ni stå ut med. "Råkade" ju ta bort allt på bloggen igen (fy mig) men det kan ni vara glada över för än en gång lovar jag att försöka vara mer aktiv och fixa denna sidan lite mer, och jag har ju kommit en bit: nu har jag fler länkar, nytt utseende och till och med en musikspelare! (det är den som låter, och ja det går att stänga av)

Dessutom tänker jag lägga upp mina lite djupare texter här. Vore kul om ni kommenterade dom. Eller kommentera allt istället, det är ju ännu roligare.

Nu kom min farmor.

ciao

Kommentarer
Postat av: sandra folke

Hej sandra! Hittade nyss din blogg ;) Jag hoppas du kommer va aktiv på bloggen nu. Har ju inte träffats på länge och gör ju inte det så ofta. Vill ju veta vad du gör nu för tiden och så. Saknar dig :)

2009-03-10 @ 20:22:04
URL: http://sandraf.blogg.se/
Postat av: svar: sandra folke

Hej hjärtat, jasså haha :) Joså jag ska försöka. Jag är inte världens bästa bloggare direkt, men det får väl gå som det går. & jag saknar dig med ska du veta! :)

2009-03-10 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback