The Girl And The Robot

Hej.
Just nu vill jag bara dö. Hela min släkt är här och min minsta kusin Tova har följt efter mig HELA kvällen. Nu ska hon ut och leka med dom andra ett tag, puh!

Har inte gjort så mycket idag eftersom släkten kom hit och firade Gabriel som fyllde 11 på midsommar afton. Vi har ätit mackor och det blir antagligen tårta senare, som jag ska hjälpa till att fixa. Haha jag kanske inte kan laga mat men baka, det kan jag.

Har målat massor idag, det var längesen jag gjorde det nu och det gick väldigt bra idag. Har målat modeteckningar mest, det är sjukt kul för modebilder är alltid så fina och lite galna i vissa fall med konstiga kläder och konstigt hår. Ska börja satsa lite mer på detta nu, min moster var sugen på att köpa en av mina tavlor! Haha, så nu kanske jag ska måla tavlor som ska sitta över hennes trappa.

Jag har verkligen hela veckan och lite till fullbokad. Idag var det kalas, imorgon blir det antagligen borås med Ylva, onsdag ska jag va med Kevin, torsdag är det Tkväll, fredag ska jag va med Kevin. Lördag - söndag blir det antagligen familjen och sen veckan efter det behöver jag jobba och hålla på. Så sorry om jag inte hör av mig men tro mig, fullt upp! Hör av er till mig istället.

Kevin fyller 18 idag med, grattis! Har sagt grattis hur många gånger som helst nu haha.

Nu ska jag gå igenom mina skor hade jag tänkt. Jobbigt värre med tanke på hur många par jag har.. Men det är utan tvekan bättre än att gå ner till släkten igen.
Sandra v





Kommentarer
Postat av: Zandra

Men fan vad lika vi är ändå, Sandra! Jag älskar att baka, dock dålig på mat! & skor är ju en helt underbar uppfinning, speciellt högklackat! Sen kan man ju inte ungå liknelser i våra namn haha!



sv: ja, jag vill gärna veta haha (a) mitt nya nummer är 0767954132, har dock inte pengar på kortet förän torsdag men då blir det gratis sms :D Tillvidare får vi höras på msn! vi är värsta blogg-polare nu ju! ;D

2009-06-23 @ 23:46:43
URL: http://itsrocknrollbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback