Sommarnatt

Hej bloggen!
Här händer det inte mycket, fast egenltigen gör det väl det. Men jag orkar inte sitta vid min lilla dator när det är varmt och när ps inte funkar. Bajs.

Hm, i veckan har jag varit med ylva, JOBBAT, vart på en tkväll (boppers va ju hur sköna som helst!), vart med Kevin och varit på en grillkväll hos Tossa som var mysig. Självklart sov jag hos Kevin efter det.

Idag har jag solat, varit med ylva, ätit glass, cyklat, fikat och snart ska jag duscha. Jag luktar sol (svett) och känner mig lite skabbig (som vanligt). Usch, jag vill göra något med mitt hår men JAG VET INTE VAD! Dumma mamma som ger mig en hög panna så jag ser ut som en jävla häst utan lugg. Har ni något förslag så säg till.

Åh, jag har fixat en spotify playlist med massa sommarlåtar.. Gammla jävlar! Så galet mysiga att lyssna på. "Rosa lack och kromad list i 59 års modell, jag öser på för fullt i stan som en 50-tals rebell..."
För er som vill ha den, varsegod!

Imorgon ska jag jobba, tisdag vet jag inte helt säkert så säger inget än förutom att jag får mina pengar (WOHO) och på onsdag bär det av till gbg! På torsdag är det tkväll, fredag är jag död och lördag kanske det blir gbg igen. FULLT UPP!

Btw, smsa mig gärna nu på dagarna! Det muntrar verkligen upp när man står och städar eller gör kort i en varm expertaffär och jag tänker aldrig på att smsa folk, så smsa mig!

Sorry om jag är seg på att svara på kommentarer och sånt, men det är ju sommar? Nu ska man sitta ute och sola, inte sitta vid datorn och blogga.

ciao,
Sandra v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback