I Want You So Hard (Boy's Bad News)

Hej!
Idag har jag och Ylva varit i Göteborg! Jag har också fått igång mitt photoshop igen (yay) så nu kommer jag vara lite mer aktiv med mina målade bilder. Jag bjuder på en målad bild med mina kläder som jag köpt (jag har faktiskt alla kläder som är med på bilden hemma, haha).

kläder

Vänster: Vit tank, Cheap Monday
               Ljusa denim shorts, Only

Mitten: Blå girlsboxers, Top Shop
             Vit-röda girlboxers med "I <3 Paris" motiv, Top Shop
             Vita mönstrade trosor, Top Shop

Höger: Svart asymetrisk tee, Serious Sally (Rut m.fl.)
             Ljusa denim shorts, Only

             Pannband, Glitter

Köpte också denna godingen som jag har velat ha ända sen jag såg den första svarta som kom ut förra året!

mössa

Grön "Bad Hair Day" mössa från Rut m.fl.

Jaha, nu ska jag greja lite mer med ps och så. Lägger nog upp mer bilder senare!
Sandra v

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tänkte köpa en sån vit med dragkedja va kostade den typ 50 kr ? , iallafall såg den lite konstig ut på mig för ena ärmen va waaaaaaay to big :)

2009-07-02 @ 21:44:39
Postat av: Sandra

sv: den kostade 149:-, och jo armen var lite udda men det var just det jag fastnade för, haha :P

2009-07-04 @ 12:29:58
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback