Dum

Hej, jag är nog lite sjuk. Jag ramlar runt här hemma och kollar på film i stort sett, spelar lite nfs carbon och dricker lite cola. Jag hatar detta och jag är antingen förkyld eller så håller jag på att dö. Jag tror ganska hårt på det senaste alternativet.

Imorgon ska jag va med Erica om jag inte håller på att dö.

Jag har också lite halvt lärt mig att spela Vermilion pt 2 (hoppas du läser detta Ludde!!!!), med halvt menar jag att jag kan spela den men det är fortfarande lite krångligt. Men det kommer väl såsmåningom antar jag.

Kevin är i stockholm och har askul utan mig. Kommer dessutom inte träffa honom på ungefär en och en halv vecka. FY. Det har gått en dag (om ca 30 min) av ca 10 dagar och jag saknar honom redan. Dör jag inte av att jag är sjuk kommer jag ju dö av saknad. Fy.

Nu ska jag försöka sova bort min yrsel som det så fint heter (haha asfult ord, vem kom på det egentligen?).
Godnatt.
Sandra v




Kommentarer
Postat av: Ludde

Naaw du har det inte lätt :< Och NICE :D blir lycklig i ögat jag hoppas verkligen inte att du dör :O det skulle jue inte funka

2009-07-14 @ 14:21:09
Postat av: zandra :)

Kolla upp det där, kan vara "lägesyrsel". Har själv haft det och som tyur var var min godartad men kan gå illa om den inte är det"

2009-07-14 @ 20:08:32
URL: http://itsrocknrollbaby,blogg,se
Postat av: Sandra

sv till Ludde: jag hoppas du blir lycklig! Nu ska jag öva som fan så ska jag spela för dig sen! nej, jag dog ju inte ändå som tur va :P

2009-07-15 @ 01:13:45
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback