Crushcrushcrush

Hej!
Idag har jag varit sjuk. Som alla andra dagar. Det börjar bli en vana att vakna på morgonen och fortfarande vara trött. Jag orkar ju inte göra något, och det är tugnt i huvudet mest hela tiden. Vet inte vad det är för fel men förhoppningsvis försvinner det snart.

Klockan 18:38 och ungefär 5 minuter in i Pans Labyrint ringde min mobil och Världens Bästa Ylva frågade, eller snarare konstaterade, att hon skulle komma till mig om ca 20 minuter. Det gick finfint fast jag var sjuk, bara så hon visste. 25 minuter in i filmen knackar det på min dörr och Världens Bästa Ylva hoppar in och sätter sig jämte mig och ur sin väska plockar hon fram en toffifee, en twix, och en snickers "eftersom jag var sjuk"! Det finns en anledning till att jag kallar Världens Bästa Ylva för Världens Bästa Ylva. Det gjorde min dag och nu är jag visserligen fortfarande sjuk men sjuk och glad! Jag älskar Ylva lite för mycket för att jag ska kunna beskriva det med ord. Världens Bästa Ylva.

Jag saknar Kevin.

Kommentarer
Postat av: sandras fotodagbok

svar: Tack så mycket sandra, du med ! :D

2009-07-19 @ 22:06:42
URL: http://sandraf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback