Ain't no sunshine

Jönköping idag antagligen. Lite gå runt och så lite gokart om man har tur eller nåt.

Jag är inte riktigt på topp känner jag.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så det kommer bli fel och bara konstigt. Jag förväntar mig inte att du ska förstå, nej, det gör du oftast inte ändå, jag behöver bara få fundera lite för jag behöver verkligen det nu. Jag vet inte riktigt vad du tänker och det förvirrar mig för ena stunden är du nära men sen plötsligt är du så långt bort att jag inte riktigt når. Du gör dina val och jag klarar mig rätt bra på egen hand, jag behöver bara höra från dig nångång då och då. Det är väl inte vad du förväntar dig men det förstod jag ju redan från början. Plötsligt är jag glad att jag aldrig sa allt det jag så gärna ville säga.


Och vad har du emot mig? Vad har jag gjort? Ena stunden är du rätt go och nästan trevlig men sen helt plötslig är du så tyken och äcklig så jag nästan spyr. Jag förstår mig inte på dig överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback