Tell me when you hear my silence

Hej, är du där? Vad vet jag. Det enda jag vet är att det är ett stort, tomt hål här. Det saknas något. Du saknas.

Idag är det bara 4 dagar kvar tills det är jullov och jag nördar snes som aldrig förr. Borde plugga på a) svenska och b) historiaprovet vi har på onsdag men NEJ! Mystic quest och super mario ropar på mig. Bajs. Vill bara vara sjuk hela veckan fram tills på fredag så jag slipper allt.

Varför är världen så meningslös och tom?

Ge mig mina jävla pengar nån gång så ska jag köpa cola och julklappar för hela skiten. Jag vill fika och jag vill sova och jag vill bli glad igen. Det sistnämnda känns viktigast just nu. Efter julklapparna då, förstås. Och fikan. Och colan. Colan är nog viktigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback