I december ska jag...



1. Inte köpa något till mig själv. Jag ska önska mig saker istället och alltså...

2. Lägga mina pengar på julklappar. Kommer inte köpa många eftersom jag är en fattig student utan liv men nån ska det väl bli.

3. Sova mer. På natten. Jag borde lägga mig mycket tidigare, så jag orkar upp på morgonen och orkar äta frukost + hinner gå på toa utan att stressa + slipper springa till bussen i megahöga klackskor. Aj.

4. Äta mer choklad. Har väl ingen anledning egentligen, bara ska det helt enkelt.

5. Veva. Som fan.

6. Mysa. Med varm choklad och ljus och filtar och sånt, för det är ju det som vinter är till för!

7. Jobba. Försöka iaf. Slå in paket + stå i kassan + skriva ut bilder = pengar.

8. Dansa. Det är kul.

9. Vara positiv även om det är kallt. Exempel: "Det är så kallt ute att jag dör. MEN! Det glittrar på marken". Det är ju alltid något.

10. Göra det som jag skrivit upp nu. (haha, lycka till)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback