Kulturkalaset

Foto: Fredrik Etoall

Igår va man på kuturkalaset och kollade på europe med Hannah och Älsklingen! Riktigt nice va det. Det var rätt gött drag och man kände igen dom flesta låtarna, även om dom var en riktig one hit wonder haha. Final countdown spelades sist och då sjöng typ hela avenyn med. Najs!

Gick runt i gbg lite innan med, åt och fikade och kollade i affärer. Köpte lite underkläder bara. Hannah köpte en jättefin klänning, hoppas hon kommer använda den i skolan! (a)

Idag ska jag nog va med Melina. Är både trött som fan och lite partysugen, men blir la antagligen en slö kväll.. Kommer typ däcka på en gång isf. Jaja.

Har inget annat att skriva just nu typ. Så, latero.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Zaandra

sv: haha ja, dom kostar typ 16 kr här nere :) hahah

jag tycker jag är jätte blek x( alldeles för blek för att ha varit i spanien i typ tre veckor i alla fall! men får la hoppas att jag är lite brun när skolan börjar i alla fall!

2009-08-15 @ 17:01:54
URL: http://itsrocknrollbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback