Just nu vill jag...

...Ha choklad. Det är varje kvinnas rätt i samhället att få trycka i sig choklad när hon vill det. Visste ni förresten att choklad innehåller samma ämnen som hjärnan släpper ut när man är kär eller får orgasm? I vilket fall vill jag ha choklad. Nu.

...Färga mitt hår. Utväxten på tre centimeter syns oroväckande mycket och det är FULT. I dom flesta fall är det snyggt med utväxt eftersom man får ett mjukare intryck av ansiktet men 3 centimener? Fy. Utväxten ser dessutom grå ut. Jag har ju mörkbrunt hår?!

...Jobba så jag får pengar Få pengar av en snäll människa. Är det inte min namnsdag idag? Fyller inte jag år? Är inte jag bäst? Har jag inte varit född i en viss mängd dagar eller finns det inget som kan göra så jag ska få pengar av någon?

...Äta. Jag är faktiskt  hungrig.

...Bli superfotogenisk.

...Klippa håret. Eller vill jag det? Jag vet inte.

...Köpa dukar och nya akvarellfärger. 'Nuff said.

Nu ska jag äta och se snäll ut.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback