Jerk It Out

Hej
Igår va jag med Kevin och vi åt mat och kollade bio och massa film hemma med, myyyyyyysigt!<3 Jag älskar min pojkvän.
Idag har jag jobbat liteeeee och såååååå, är trött och försöker njuta av min näst sista dag av sommarlovet. Imorgon blir det stan med Melojnudd och jag ska försöka hitta FFX, önska mig lycka till för det kommer jag behöva. Sen blir det nog farmor.

Nu återgår jag till min cola och mina nudlar men en fråga först (som det vore kul om någon svarade på)

Vad ska man måla på tavlor? Ska ju fixa nån men vad fan målar man? Sånt jag brukar måla på bloggen? Nåt annat? Inspirationen är liite för långt bort känner jag.

Kommentarer
Postat av: bella

sv: Aa :)

2009-08-18 @ 20:35:37
URL: http://bellajson.blogg.se/
Postat av: Henny

Fåglar! Det är fint att måla fåglar!

Plus att jag bara måste säga att du är väldigt duktig på att rita :)

2009-08-19 @ 22:54:25
URL: http://henny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback