Whenever there is you

Hallo!
Nu sitter jag inne och schteker. Har redan schtekt ute, och jag gillar faktiskt inte att sola för jag tycker det är sjukt tråkigt. I alla fall om man är själv. Fy.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer eller fötter. Ska antagligen cykla äääääända till tranemo med Ylva lite senare. Jag kommer antagligen ge upp efter halva vägen men egentligen är det faktiskt inte särskilt långt. Nu har dom ju dessutom gjort en cykelväg (som alla åker moped på, wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrom) så det kan ju va mysigt.

Oj vad jag saknar massa folk nu. Det är hemskt. Jag saknar Kevin, saknarsaknarsaknar kevin jättejättemycket men ska träffa honom på tisdag. Sen saknar jag Melina, och Sara, och Philip och så saknar jag Martin! Ända sen han flyttade till göteborg har det varit jättetomt här borta. Jag saknar dig, jag saknar din dåliga humor och jag saknar dina sexistiska skämt, jag saknar dina sjuka idéer och jag saknar att sitta på ängen med dig och Viktor. Hoppas verkligen du kommer va i limmared mer på sommarlovet, annars kommer jag upp (eller är det ner? eller åt sidan?) till dig!

Nu ska jag göra nåt, och förhoppningsvis kommer jag ha helt galet kul när jag gör det.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback