Technologic

Hej.
Det blev ingen långepromenad imorgon. Bajs. Jag som sett fram emot det. Nåja, ska va med Kevin istället och vi kommer ha det mycket roligare och mysigare än dom fulla asen i skogen.

Neeej, jag ville ju gå promenaden och träffa allt kul folk.

Fast Kevin är bättre. Bäst faktiskt för att vara ärlig.

Idag skulle jag och Kavin kolla bio men då hade dom slutat visa filmen vi skulle sett från början. Det slutade med att vi hyrde film och satt hemma hos honom och kollade filmerna istället. Mysigt. Sedan åkte jag hem alldeles för tidigt och nu sitter jag här. Blä. Men blir att sova och sedan dra till Kevin igen haha.<3

Jag tycker lite synd om mig själv. Mitt knä ger sig verkligen inte, jag SKA ha ont och lida, kommer köpa knäskydd nu iaf att ha på dansen. Borde gjort det för längesen egentligen.
På tal om dans så har jag uppvisning snart, mitt under kulturveckan. Kul. Får försöka få till dansen lite snyggt nu bara då.

Well, nu ska jag sova. Eller om en stund iaf. Så, puss&kram. Godnatt!

I'm in Miami bitch!
Sandra v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback