No one sleeps when I'm awake

Heppåre, jag är glad.
Vet inte varför med tanke på att jag är fast hemma när det är påsk och att jag ikväll ska till min farmor och farfar oh äta ägg, som jag förövrigt inte tycker är särskilt gott.

Nej men nu ska vi vara positiva! Jag har:
a. färgat (tonat) håret rött. Eller okej, det blev precis som det va innan bara att det glänser i rött och dom ljusare delarna av håret ser ut som rödaktiga slingor istället för utväxt. Ser bättre ut än innan, jag gillar rött.
b. fått min farmors gammla damcykel från 60-talet. Jag älskar den! Ska bara måla den nu och sen har jag världens coolaste cykel (YEAH!).
c. blivit brun (orange). Men om någon frågar varför jag är orange så är det för att jag har blivit vegetarian och bara äter morötter. Bara så ni vet.

Nu kommer ni mobba mig för evigt men gissa vilken låt jag lyssnar på nu? Hej hej monika! Haha, jag tycker den är härlig. En riktig sommarlåt. Har gjort en spellista med några sommarplågor så nu sitter jag här och känner mig sommrig. Det va ju roligt.

Jag ska börja köpa mer armband för jag har BARA fula nu. eller jag har tre snygga som jag tvingat mig själv att köpa trots min lite halvdåliga ekonomi men sen är det bara massa konstiga som ramlar av armen. Så om ni vet nåt ställe med snygga (och helst billiga) armband, säg till mig. Japp.

Nu ska jag klippa min lugg. Den hänger i ögonen och JAAAAG BLIR SUUUR PÅ DEEEEEN. Snart sätter jag upp den och går tillbaka till att se ut som vilken jävla halvfjortis som helst. Usch, nu var jag dum.
Nej, jag är inte dum. Jag är ärlig.

Glad påsk! osv.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback