La Retournelle

Hej!
Nu sitter jag här vid datorn igen. Det blev varken Ylva eller Melina idag, blev att va hemma och slappa&så. Det är ju också mysigt men va inte direkt pepp på det. Too bad.

Jag som hade tänkt jobba imorgon men nehe! Det va visst en röd dag. Röd dag = stängt = inget jobb = inga pengar = ledsen Sandra. Fan också. Nåja, får väl ut och cykla lite (på min nya cykel, moaha) eller nåt. Eller så får jag diska och städa och sedan titta med huvudet på sne och stora ögon på mor&far och hoppas på att dom ska ta fram plånboken och sponsra mig eftersom jag varit så duktig. Kommer antagligen inte funka men är ju värt ett försök.

Fan vad trött jag är på allting. Jag är trött på mig själv, trött på min klädstil, trött på att det aldrig blir sommar /fast det är ju på g nu iaf), trött på att min ben&jerrys är slut, trött på musik, trött på allt. Dessutom mår jag lite halvdåligt. Men bara att vänta på att detta ska gå över antar jag. Snälla, bli inte arg på mig om jag råkar va lite sur någon dag framöver bara. Puss.

Lite btw sådär, hittade denna låten idag. Den är helt galen och jag kan det mesta på piano nu. Tack gud för att du gav mig ett bra gehör.




"Oh nothing's going to change my love for you
I wanna spend my life with you
So we make love on the grass under the moon
No one call tell, damned if I do
Forever journey on golden avenues
I drift in your eyes since I love you
I got that beat in my veins for only rule
Love is to share, mine is for you"






Livet förändras vart jag än går
och det kommer kanske inte
alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss
och bara sålänge våra hjärtan
klarar av att slå

Denna pojken har aldrig riktigt
sett någon i ögonen
och jag förstår om du skulle träffa någon bättre sen
Men månen är död när jag tänker på det
och himmlen är gjord av sten

Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig


Jag är inte världens största fan av Håkan, men det går ju inte att göra något annat än att älska hans texter.



ciao
Sandra v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback