I bet you look good on the dancefloor

Hejsan!
Idag gick jag alldeles upp för tidigt och drog till Göllingstorp med Angelica för att gå på marknad med henne och Regina. Det var rätt nice där, asgött väder med sol&så. Köpte inget förutom godis, chips, munkar och jordnötter (haha) men det är ju faktiskt lördag, och då får man äta godis. Eller hur?
Sedan drog vi till ica och köpte glass och cola, så satt vi i solen lite. Vi gick heeela vägen hem till Regina och så satt vi ute och tjöta ett tag innan vi gick in och kollade madagascar 2. Den är la helt okej höhö.


Jag, Regina och Angelica schtekter i solen.



Nu är jag svintrött, det är inte bra för mig att gå upp före 11 en lördag.

Jag är sugen på att dra till gbg snart med. Måste jobba, sen ska jag och Caroline dra dit hade vi tänkt! Det kommer bli mysigt och riktigt nice, förutsatt att jag hittar nånting då. Behöver köpa skor men det får jag förhoppningsvis köpa av Sara, och sen tänker jag fan inte bestämma något mer att köpa för det slutar alltid med att jag hittar allt förutom det som jag hade tänkt köpa från början ändå.

Just nu är det Arctic Monkeys som gäller. Nästan hela "Whatever people say I am, that's what I'm not" och Brianstorm är väl favoriterna!

See you later innovator,
Sandra v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback