Fuck me pumps

Hej bloggen, du är dum.
Du märks inte och då glömmer jag av dig. Är det så konstigt?

Det har inte hänt särskilt mycket sen sist även om det var lite mer än en vecka sen jag skrev. Jag har ett väldigt tråkigt liv men jag gillar det just nu.

Jag behöver hitta på något men ja har verkligen ingen aning om vad. Jag vill ha en cykel som funkar, min är för liten och moppen är ju inställd så den går inte avända. Jag ska nog cykla lite sen om jag får fram pappas gamla cykel. Det låter fint faktiskt. Jag ska köpa en gammal damcykel och måla den lite. Kommer bli assnyggt, foshoshizzlemadizzle.

Jag stör mig galet mycket på spotify:s nya reklam om att man kan ringa in och säga vad man tycker om artisterna, och jag stör mig på att dom inte har några secondhand serenade låtar.

Jag gillar Monki. Jag hatar att dom inte finns i borås. Jag gillar att det går att åka tåg till göteborg. Jag hatar att jag inte har mycket pengar.

Nu ska jag äta pizza och Ben&Jerrys. (inte samtidigt, var för sig)

Jag gillar Kevin.

ciao

Kommentarer
Postat av: kevin

jag gillar sandra, jättemassa

2009-04-09 @ 16:12:09
Postat av: Sandra

SV kevin: <3

2009-04-12 @ 17:20:21
URL: http://bananaspoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback