baby's on fire


Linne gammal tisha jag gjort om, jeansjacla second hand och jeans från Weekday/MTWTFSS (modellen heter tuesday tror jag)

Sitter och lyssnar på Die Antwoord och Max Normal.TV (vilket egentligen är samma band) och funderar på vad jag ska göra idag. Jobbade kväll igår så är trött som fan vilket antagligen resulterar i att jag spelar tvspel/kollar film/tv och äter chips och dricker cola hela kvällen, men först ska jag iväg och handla. Igår var jag och Frida i gbg, köpte skor, jeans, en baddräkt och en sjal plus nya jobb-skor. Köpte såna där Easy Tones, ska försöka använda dom till vardags också så jag får lite träning med (om dom nu funkar?).

Kommentarer
Postat av: LODDE

Träna...

2012-07-29 @ 23:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback