wetlook

NU HAR JAG ÄNTLIGEN INTERNET! Gött. Har precis varit iväg och ätit med halv tre gruppen på jobbet, eftersom vi sålt så bra det senaste så bjöd dom på lunch. Ska smart bege mig ner mot stan för att jobba lite, sen ikväll blir det att sova, plocka upp grejer ur lådor och att packa inför helgen, för då ska jag iväg på kick-off med jobbet! Ska blir så sjukt kul! Vi ska till något hemligt ställe tydligen, och vi ska göra massa aktivitetet/lekar och sånt plus att det är gratis mat och öppen bar hela kvällen. Kommer komma hem på söndag eftermiddag någon gång, då kommer jag nog inte va så pigg haha. Nåja, nu ska jag jobba, ska försöka hinna med att fixa något kul inlägg ikväll.


Kommentarer
Postat av: rebecca

gah dör så snyggt

2011-09-09 @ 14:41:51
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback