OKEJ

Jag vet att ni inte gillar att kommentera sådär överdrivet mycket, men nu har jag två frågor jag skulle varar VÄLDIGT tacksam om ni kunde svara på! Here goes:


1. Jag ska försöka rensa min garderob. ÄR DET NÅGON SOM ÄR INTRESSERAD AV ATT KÖPA PLAGG ISÅFALL? Dom kommer vara billiga. Jag har så otroligt mycket kläder och skor och smycken och skit som jag tycker om men inte använder, och dom gör faktiskt inte överdrivet mycket nytta när dom bara hänger/står där.


2. Om jag skulle börja designa tshirtar, linnen osv, SKULLE NÅGON VARA INTRESSERAD AV ATT KÖPA DET DÅ? Några av trycken kommer vara väldigt exklusiva då det endast kommer finnas en liten upplaga av varje plagg. När det endast finns en liten upplaga kommer plaggen vara numrerade. Vissa plagg kommer ev. vara handmålade av mig och då kommer det endast finnas ett enda plagg, vilket betyder att du blir ensam om det. Priserna kommer vara pressade, alltså så låga som möjligt. Några av t-shirtarna och linnena kommer att ha handgjorda detaljer och kommer tillverkas vid efterfrågan. Någon som är intresserad?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Båda alternativet ja!

2011-02-04 @ 17:58:50
Postat av: brunobob

Ofc i would if u did any men's wear!

2011-02-04 @ 18:44:56
Postat av: Evvan

Dina tröjor hade gjort succe! Har alltid tyckt att dina illustrationer borde bli kläder, för de är fantastiska :3 get your own clothing line NOW! : D

2011-02-04 @ 20:10:02
Postat av: rebecca

jag skulle vara intresserad av att kanske köpa något! det där med att designa dina egna t-shirtar/linnen låter spännande! :D

2011-02-04 @ 20:39:42
URL: http://rebeccakaller.devote.se
Postat av: Sara

ja båda två! :)

2011-02-05 @ 16:31:44
Postat av: evina,

ja, följer din blogg, och jag älskar din stil,

kollar ofta vart du köper saker, sen är du FÖÖR snygg också!

så båda två! :)

2011-02-05 @ 16:32:37
Postat av: Isabelle

ooh linnena skulle ja va fett intresserad av (((:

2011-02-06 @ 20:20:25
URL: http://reih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback