TVÅ NYÅRSLÖFTEN

Ja, jag vet. Det är inte nyår än. Men jag tänker lägga upp det här ändå, fuck aina typ. Ska försöka få tummer ur röven och rensa igenom mina skor och kläder samt ta kort på skiten så ni kan få se ifall det finns nåt ni vill ha. Just nu är det mycket på en gång med långa jobbdagar, julklappshandling och hetssovning. Hursomhelst, här är två nyårslöften jag faktiskt ska försöka hålla:




JAG SKA BÖRJA TRÄNA! Detta har jag sagt hundratals gånger och jag har aldrig orkat ta tag i det (ja, jag är lat) men nu ska jag faktiskt komma igång. Jag ska köpa gymkort någonstans och jag ska även försöka köpa lite snygga träningskläder från Gina Tricots sportkollektion som kommer ut nu den 6:e januari. Någon som vet ett bra och någorlunda billigt gym med roliga program som t.ex. yoga, core etc? Eller nåt sånt.




Spara ihop pengar till en utomlandsresa. Gärna till Dubai (bilden ehehehe). Eller Thailand. Eller Spanien. Eller nånstans. Fint.

 


Kommentarer
Postat av: linnea awesome borg

börja på onyx brud1! så kan vi skaka rompa på zumba!

2012-01-07 @ 00:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback