fast


Dina bruna ögon har jag fastnat i
dom matchar mina lite för bra och jag kan inte glömma
jag har varit dum, jag har varit
lite så som dom jag själv hatar så jag förstår
men jag vill inte vara sån, jag vill bara vara med dig

Fastade med fingrarna i ditt hår,
precis som ögonen fast inte lika illa, tror jag
hade väntat mig något annat, inte något så bra
nu kan jag inte glömma för vi har samma ögonfärg
och jag vill färga mina läppar med dina

Har gått och tänkt ett tag, kan inte låta bli
vill slippa höra dåliga skämt på repeat
vill spola tillbaka och slippa fastna
eller spola fram och sitta fast, sitta fast,
i dina bruna ögon

Dina bruna ögon har jag fastnat i
dom matchar mina lite för bra och jag kan inte glömma
jag har varit dum, jag har varit
lite så som dom jag själv hatar så jag förstår
men jag vill inte vara sån, jag vill bara vara med dig



Jag borde sluta sätta mig själv i såna här situationer, jag vinner aldrig. Dumma, dumma jag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh fint.

2011-08-02 @ 09:44:56
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback