Dreamy






pics: unknown, unknown, camilla åkrans & damien rudd

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan :D

Hur går det med illustrationen? :D

2010-10-26 @ 00:22:51
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Postat av: Agaton Funk

hej där, din maskros. hur går det med tavlan av mig i geopart underkläder?! hoppas solen skiner i tranemo, och ha en bra dag!

2010-10-26 @ 20:52:10
Postat av: babianmannen ltd.

hej sandra, nu vill vi ha riktiga uppdateringar. Det rullar ju varken in några nya illustrationer eller pengar på den här bloggen...vilken besvikelse. när du går i tuben, över vägens fart, står jag där vid rörets start och knäpper ett foto av dig snart. fotot kan hamna här, eller där, men jag tror knappast att du vet vem jag är !

2010-10-26 @ 21:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback