Batchu


Ja, igår kom Kevin hite och vi hade myskväll med film, bastu, öl, cola, chips och massor med godis med mera. Han åkte hem innan idag och nu sitter jag och spelar fast jag dog precis och fick börja om jättelångt bak, så jag är inte riktigt lika pepp på att fortsätta spela atm...

Imorgon ska jag och Angelica in till Borås. Kommer bli sjukt kul! <3 Hon fyllde förresten 18 igår, grattis till henne (igen)! Var nere och sa grattis och åt världens största kanelbulle innan Kevin kom hit igår.

Jag tycker för övrigt bilden är väldans söt. Eller nåt.

Ska försöka uppdatera med något kul här snart, men är lite svårt just nu eftersom jag
1. inte orkat ta kort
2. inte orkat måla
3. inte orkat tänka
4. inte orkat
osv osv. Hursomhelst så får jag helt enkelt bli bättre på det här med att göra något istället för att uppdatera 15 gånger en dag och sen inte uppdatera mer på 2 dagar. Fy mig.

Kanske skriver något intressant (...?) senare, nu ska jag chilla paj! (haha, chilla paj hahahaha)

Puss på er och på Batchu!

Kommentarer
Postat av: Marielle

söt bild! :D

2010-06-14 @ 20:46:52
URL: http://supernovaa.blogg.se/
Postat av: marijera

I have the game of pikacyu----!!Bud man likes it.

Wonderful illustration^^

2010-06-16 @ 20:21:58
URL: http://blogs.ellegirl.jp/marijera/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback