Födelsedag!

Om lite mindre än två månader, den 3:e oktober, fyller jag 18! Därför ska jag lägga upp en megastor önskelista här, bara för att jag kan (och så ni vet vad ni ska köpa till mig). Listan kommer updateras om jag kommer på något mer än det som redan står med.

(jag har jättesvårt att komma på saker haha men får väl se om jag kommer på nåt mer :'D)


Vissa är ju ganska opersonliga saker, och jag vill inte ha allt på listan supermycket, men jag litar på att ni som känner mig vet vad jag vill ha! Detta är mer en kul grej/lite inspiration



pic: pause.se
En resa till London


pic: H&M
Nagellack!
Om det är ifrån H&M så önskar jag mig dessa färger:
Miss Stoneheart
U must have this
Blue my mind
Midnight Passion
It's genious

Annars är det bara att köra på, jag gillar både roliga och klassiska fäger! Men jag vill inte ha något ljusrsosa, det är ingen hit. Isåfall någon stark rosa. Vill gärna få någon mintgrön färg!


pic: lagerhaus
Sparbössa "Kaffe kassa" från Lagerhaus!


pic: lagerhaus
Roliga/söta/fula gosedjur


pic: taj mahal
Clip on-set från Taj Mahal
...eller pengar till det, om du är osäker på färg. Här är länk till den färgen jag tror är rätt!


pic: designtorget
Fina muffinsformar!!!
För jag gillar att baka. Och då kan jag bjuda dig på en muffins.


pic: designtorget
Fina/konstiga/roliga muggar
För då kan jag dricka varm choklad och sånt i fina grejer.


En överraskning!
Dagstur till gbg? Fika? Bowling? Överaskningsparty? Du bestämmer!


Alkohol!
Haha. Något gott och roligt såklart, som t.ex. färdigblandad cosmopolitan eller mojito som på bilden!


En Knokka!
Och nej, jag har inte stavat fel: dom heter så. Dom kommer härifrån och jag vill ha en i någon av färgerna ovan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2 av 5

2010-08-05 @ 15:37:06
Postat av: Sandra

sv: vadå två av fem?

2010-08-07 @ 18:24:03
URL: http://bananaspoon.blogg.se/
Postat av: frehdo

fina muffinformar är så festligt!

tycker om din blogg så mycket btw, den är så söt! <3

2010-08-09 @ 22:24:56
URL: http://asdfjagharingenblogglängre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback