Ändå saknas någonting

Igår var jag, Nadja, Moa, Gabriel, Pulver, Jonathan och Pelle hemma i Moas lägenhet och grillade. Efter ett tag drog pojkarna ner till krogen så vi tjejer stannade hemma och hade hur kul som helst! Tillslut drog jag och Nadja hem till henne och somnade ganska snabbt i hennes säng. Idag har jag åkt hem och bara tagit det lugnt, för jag är så jävla trött så det är helt galet.

Nu sitter pappa med hans gamla klasskompisar på nedervåningen och skrattar, skriker och pratar ashögt så jag får panik snart. Jävligt störande. Dom kunde dessutom inte låta bli att springa in i mitt rum och tjöta. Dock gillade dom min tapet så det är ju ett litet plus i kanten. Hoppas dom drar snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback