Modest Mouse

..är ett SJUKT bra band. Totalt random och med sångtexter som verkligen inte hänger ihop någonstans, men oj vad jag gillart!

Ser visst väldigt seriös ut på bilden märkte jag nu. Ojdå. Jaja, det blir säkert bra ändå. Det är ju roligare att läsa en blogg med mycket bilder, eller hur? Så nu ska jag börja göra massa bilder, hohoho.

I fredags var jag och Melina i gbg med hennes syster och hennes kompis och kollade på Håkan Hellström. Det var andra gången jag såg han live och det var mysigt! Man blir så glad av hans låtar. Lite halvt pinsamt att stå där och gunga med när man inte ens kan hälften av låtarna haha, men men kul vare iaf!

Sedan sov jag hos Kevin och jag råkade stana där ända tills idag. Det var jättemysigt och nu är jag megatrött. Borde sova men det vill jag ju inte mitt på dagen?!

Blir till att plugga idag eftersom man har prov i socialpsykologi imorgon, fy. Tur att det är lite intressant ämne iaf, får se hur det går!

..nu måste jag ha cola.

 


Kommentarer
Postat av: Henny

åh. jag tycker att du var väldigt söt på dendära bilden! (:

2009-09-20 @ 20:21:01
URL: http://henny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback