Seriously unserious

Jaha, sitter i skolan och tråkar. Har inget att göra på fotolektionen ju. Men jag, Henny, Anna, Simon och Emelie har varit i studion nu och fixat ljus med mera. Emelie håller på att bli fotad nu och efter idrotten ska jag också bli fotad. Får hoppas jag har en fotogenisk dag idag haha.

Har för övrigt uppdaterat min önskelista! Kommer göra det lite då och då allt eftersom jag kommer på vad jag önskar mig. Kolla in den om ni vill.

Blöblöblö jag saknar min sötnos som är på DH och nördar. Jag saknar honom redan och det har bara gått en dag, kommer få paniken tills på söndag. Kom hem igen!

Jag vill inte va med på idrotten. Självförsvar och x-bike, FY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback