Så långt bort från sig själv man kan

Idag har jag varit sjuk. Förkyld faktiskt. Halsen och jag är ovänner och min näsa bara rinner hela tiden vilket betydde att jag va hemma från praoen idag.

Annars är jag faktiskt glad. Nästan lycklig. Just nu är jag iofs seg och vill bara sitta inne men innerst inne vet jag att jag vill springa runt och hoppa på folk och krama massa människor. Det är bara min lilla förkylning som hindrar mig.

Ser inte fram emot att börja skolan, eller jag både gör och gör inte det. Jag ser fram emot att träffa alla och att ha tid att va med folk men jag ser inte fram emot att träffa vissa andra (tyvärr, vill inte tänka så om denna men jag kommer på mig själv att göra det. ajajaj) och jag ser inte fram emot att inte lämna in mina apu uppgifter. Vi borde inte få uppgifter över apu:n.

Sara blev glad av mitt lilla brev, det var tur! Haha det var gjort med kärlek ska du veta, om du läser detta.

Jag ska väl lägga mig om en liten, liten stund tror jag. Så jag blir frisk och sånt till imorgon. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback