Fredrik Snortare och Cecilia Synd

Haaaaalluj
Idag har jag sovit, duschat, jobbat och varit sjuk. Jag har haft precis lika kul som det låter. Men det positiva är väl att strepsils med jordgubbssmak smakar som godis, jag har en Ben&Jerry's Strawberry Cheesecake som väntar i kylskåpet och jag har hyrt en film, "Taken", och jag tror jag sett slutet (haha) men jag ska kolla på den ändå. Hoppas mamma köper godis och lite god mat också, sen är allt på topp igen! Har för övrigt ostbågar också kom jag på nu. Möhö.

Jag har skaffat en besöksgrej som räknar alla som är inne på min blogg! (som inte räknar med mitt ipnummer) Haha så nu får ni va inne som fan. Lite halvt pinsamt med näst intill obetydliga siffror dock men whotevvaaaaaaaa :D

Imorgon kommer Kevin! :D
<3

Nu ska jag mysa resten av kvällen!
Sandra v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback