två små stora frågor

Ska försöka få igång bloggpeppen igen, men behöver er hjälp. Har två frågor som ni mer än gärna får svara på, så lovar jag att komma igång igen. Så, here goes:

1. vad vill ni läsa om? Vill ni se mina sketcher? Vill ni se/läsa mer om kläder? Vardagsbilder? Ska jag ge tips? Göra tutorials? Inspirationsbilder? Helt enkelt - vilka delar ska jag lägga mest fokus på?

2. har ju tjatat om att sälja kläder i all evighet nu. Ska alltså ta ur mina favoritplagg och sedan sälja resten eftersom jag tröttnat på min garderob och vill börja om helt på nytt. Målet är att jag ska komma igång med det nu snart, och då är frågan om någon här är intresserad? Lutar åt att lägga upp på tradera atm men finns det intresse hamnar allt här först. Som ni förstår handlar det alltså inte om utslitna fula kläder utan om snygga, ovanliga plagg i bra skick som är oanvända/använda ett fåtal gånger.

Är ledsen att jag varit så off, men har inte haft någon motivation till något direkt det senaste. Ska försöka rycka upp mig nu dock, peppa!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mera kläder! allt från inlägg som passar i copycat kategorin till vad du köpt osv. hellre än bloppis på bloggen än att lägga upp kläderna på tradera :)

2012-11-08 @ 00:13:00
Postat av: Anonym

Håller med! Mer av din vardag och kläder, outfits osv osv!!! :))

2012-11-16 @ 00:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback