confused

Tror hjärnan sprängs snart. Är så himla pepp på att starta eget nu, har velat komma igång så länge men har aldrig blivit av. Är fortfarande aningen tveksam men känns som om jag måste ta tag i det snart, vill verkligen börja. Enda problemet är att jag inte har någon som helst aning om hur stor efterfrågan är på mina produkter, eller om jag ens skulle klara av det. Samtidigt är jag också sugen på att bara dra härifrån, flytta utomlands eller resa eller vad som helst, bara komma bort ett tag. Himla jobbigt läge va!
 
Nu ska jag sova, men hörrni - jag kanske skriver nåt inlägg eller fixar någon undersökning, och jag skulle vara evigt tacksam om ni isåfall svarade på den. Skulle betyda så grymt mycket.
 
Tills dess - ni äger. Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback