hot and cold










Detta är vad jag varit upptagen med i helgen - jobb. Både med kläder för Nelly och med foto och redigering för Mikaela, som håller på att fixa ett portfolio för sin make-up. Bilderna ovan kommer från i lördags, och herregud vad det känns att det var längesen jag fotade någon seriöst. Borde väl börja med det igen, sjukt kul. Nåja. Nu är klockan ALLDELES för mycket, så jag ska göra färdigt det sista jobbet och sen ska jag dö i min säng, haha...

 

Och Clara; nej, inte än! Har inte haft råd till att börja fixa med gymkort och grejer, haha.. Men det kommer, i värsta fall får jag börja här hemma lite smått. Blä.


Kommentarer
Postat av: linnea/chessclub

åh herrejösses vilka fina sminkningar hon gjort, den sista var asball!!x

2012-01-15 @ 20:39:16
URL: http://chessclub.blogg.se/
Postat av: Sonny

Här var vi aktiva :D

2012-01-16 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback