Shopaholic

Haha, ja. Jag fick ju lite pengar nu när jag fyllde år, och som den sanna shopaholic jag har har jag inte kunnat vänta särskilt länge med att använda lite av dom. Dels den turkosa sidenblusen från Gina, som jag ska försöka fixa bild på, och nu även det här - ett par skor från Lundberg (nelly.com) och lite smink från ELF, som jag har varit jättesugen på att testa länge.

För er som inte vet säljer dom smink väldigt billigt, men utan att det ska vara dålig kvalité (så säger dom i alla fall). Jag köpte till exempel fyra nagellack, en färgad dagcreme, en läppensel, ett ögonbryns-kit med två färger, ett läppstift och ett puder, och detta gick bara på 199 kr. Fattar ni hur billigt det är eller? Jag hade dessutom en rabattkod där så jag slapp frakten, och jag kom dessutom på att jag hade ca 200 kr inlagt på mitt paypal-konto som jag helt hade glömt av vilket betyder att det i princip blev "gratis".

Blev skitmycket text nu, men ja. Skorna får jag hem imorgon eller i övermorgon, då ska jag visa er dom. Det enda jag känner att jag "behöver" köpa nu är en stickad tröja. Sen vill jag ha lite andra grejer, men ska faktiskt försöka spara lite (notera FÖRSÖKA).

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vore jättekul om du kunde ge ett litet utlåtande om elf när du testat produkterna ett tag, är sugen på dem med!

2011-10-06 @ 21:40:57
URL: http://kbarak.blogspot.com
Postat av: M.

jag älskar,älskar,älskar skorna. Herregud.

2011-10-09 @ 14:02:27
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback