Boring Tuesday


Okej, jag skäms nästan över bilden, såg inte hur suddig den var förens nu. Men vad ska man göra. Försov mig imorses så fick panik-ta en bild innan jag kutade till bussen (som jag för övrigt missade). Hursomhelst, idag är tydligen allting kaos för inget funkar som det ska och allt bara blir cp, och tydligen inte bara för mig heller. Såhär ser jag iallafall ut idag, aningen tråkigt kanske men orkade inte imorses. Tshirt från lager 157, kofta från only, svarta cheap monday jeans som är uppvikta och mina nya fina Lundbergskor. Plus min fina afganpäls då, såklart.

Tack Ewelina!! Och Lina, pälsjackan är från Zara!


Kommentarer
Postat av: felicia

Hej älskar din blogg grymt mycket!

Jag följer din tumblr och jag vill också skaffa det, men kommer absolut inte på något vad jag ska heta, har du något tips? :) Vore jätte snällt! P.s grymt snygga skorna var!

2011-10-11 @ 16:32:41
URL: http://feliciaeriksson.devote.se
Postat av: JOAKIM FORSBERG

sv: Tack Sandra :) Kör nog på min nuvarande frisyr!

2011-10-11 @ 19:53:34
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback