till sulli

Den färgen jag hade i håret kom från Stargazer och heter Tropical Green, och den är semipermanent (alltså bara en toning, den går bort efter ett tag) och den gröna jag hade på den bilden du kommenterade var en urtvättad nyans av Tropical Green! Vilken nyans av färgen du får beror ju på vilken färg ditt hår har innan du tonar det, men när jag tonade mitt var det ljust blondt och då blev färgen såhär:



Alltså väldigt stark turkos - vilket jag var ute efter, haha. Nu vet jag inte om du menade den urtvättade färgen eller den här starka, men Stargazer har ju MASSOR med olika färger, så finns säkert någon som passar! Stargazer finns på Partaj och på Shock, och Shock har en webshop om det inte finns någon Shock-affär i närheten av dig: den finns HÄR!

Hoppas det här hjälpte lite, vill du veta något mer så fråga bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback