örhänge


NU ÄNTLIGEN FUNKAR DET IGEN! Gatt. Tänkte bara visa mitt nya örhänge som jag köpt på glitter. Har jagat det jättelänge och nu äntligen har dom fått in det igen, finfint. Något annat som är mindre fint är det faktum att jag har fått öroninflammation. Det suger. Så idag var jag inte i skolan, men imorgon måste jag tyvärr dit oavsett om jag är död eller inte.

 

Tänkte svara på några frågor jag fick angående kläderna också:
Rebecca: Ser kläderna ut som ovan är jag intresserad! Mycket snyggt (Y)

svar: japp, kläderna ser ut ungefär som på bilden! Bilderna är från leverantören. Kläderna kommer vara i princip samma stil som Modekungen, Chapnlle och Vivistyle - men vi kommer sälja grejerna mycket billigare.

Ellinor S: Skitsnygga kläder, är redan intresserad :). Men undrar om de dessa kläder kommer finnas i alla storlekar och vilka priser hamnar de på?? :D
svar: åh, kul! Kläderna kommer finnas i både onesize, s, m, och l, samt i jeansstorlekar (t.ex. 26, 27 osv). Om vi börjar sälja kommer vi att mäta plaggen och lägga upp mått för hur stora dom är så det blir lätt att se ifall det passar eller inte. Priserna är lite osäkera i nuläget, men det kommer vara billigt. Någonstans runt 100 - 500 kr skulle jag tro.

Anonym: Vart kommer byxorna ifrån, de genomskinliga? Har letat efter sådana byxor jätte länge!
svar: dom kommer från våran leverantör så jag kan tyvärr inte avslöja det! Kan dock berätta att Nelly Trend kommer släppa ett par liknande, har för mig att jag ritade upp ett par sådana byxor för ett tag sen. Vet dock inte när dom kommer att komma ut.

 

Har ni några mer frågor angående kläderna så är det bara att fråga på, så ska jag försöka svara så gott jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback