space

Jag borde sova, men vad gör jag? Sitter och syr en väska. Och dricker cola. Men sen ska jag faktiskt lägga mig, är sjukt trött. Blev en fika med bästa Daniel och imorgon blir det gibb med Sebbe och Joshua, sedan blir det att dra hem till Daniel på lördag för att vara allmänt social och trevlig (så som man brukar bli när man blivit full). Någon mer än jag som älskar den här bilden förretsen? Har blivit kär i rymdmotiv (tre år efter alla andra). Någon som vet vart man kan köpa inte allt för dyra tshirts/tröjor/klänningar med rymdsaker på?

Kommentarer
Postat av: felicia

gina tricot har tischor vet jag! sen har jag sett att det ska finnas på modekungen, men vet inte om det finns kvar, du kan ju kika :)

2011-03-23 @ 21:17:42
URL: http://felaycha.blogg.se/
Postat av: felicia

ja, jag håller med! ;) har själv en från gina iaf som jag är jättenöjd med! hoppas du hittar någon fin :)

2011-03-24 @ 14:08:33
URL: http://felaycha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback