Mina bekymmer ATM:

- balklänning. Snällagudsägattdenblirbra.
- skolarbetet. Jag hatar rester och jag orkar inte göra dom. Dumma jag, jag vet.
- vad jag ska göra efter gymnasiet. Flytta vet jag att jag vill, men vart? Studera vidare? Jobba? Studera utomlands?
- pengar. Jag är så sjukt pank man bara kan bli = jag kan inte göra något förens jag får pengar igen, och dom pengarna borde jag spara. Åååååh.
- livet i allmänhet.
- människor. Okej, inte alla, det finns många som är fina och bra och underbara, men fy fan vad jag stör mig på folk. Ärligt talat? Vad är det med alla?
- mig själv. Varförkanjagintebaraslutavarasåjobbigochspringaiväghelatiden. Uuuh.

Ja, jag kanske är lite negativ, men det får man va ibland. Eller?


Vad tycker ni, vad ska man göra efter studenten?

Kommentarer
Postat av: Zandra

Efter studenten ska du:



flytta till en ny stad, flytta ihop med mig, skaffa dig ett halvtråkigt jobb, och varje gång cashen rullar in ska vi festa sönder helt och håller. Så ser vi hur länge vi orkar leva det livet - och när vi har tröttnat kan vi börja oroa oss för vad vi ska göra som "vuxna och mogna människor"! ;)

2011-03-18 @ 11:17:55
URL: http://zandras.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback