Balsminket



Dääär ja! Nu sitter jag här och känner mig som en transa. Jag har satt upp håret i en slarvig knut, orkar inte se ut som någon wannabe-prinsessa ikväll. Lull-lull är inte riktigt min stil. Vet inte om det syns men har skitmycket glitter på ögonlocken, assnyggt faktiskt. Glittret heter Hologram och kommer från MUS. Har dubbla rader med lösögonfransar, mascara, rouge, silvrig och svart ögonskugga, vanligt puder, solpuder, eyeliner, kajal och så har jag fyllt i ögonbrynen, nu ber vi till gud att det inte regnar ikväll.


Kommentarer
Postat av: Erika

riktigt snyggt! önskar också jag kunde sminka mig ordentligt. det leer till inget smink alls för det mesta faktiskt. oavsett om det är fest eller vardag. have a kickass time på balen btw! och posta gärna bild på klänningen också.

2011-06-08 @ 14:54:20
URL: http://fogdrunksea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback