Någon jag ser upp till


Min fina Ylva. Foto: jag i somras när vi blåste bubblor och kramade hennes katt
Ylva är en så himla fin person. En riktigt underbar människa som vergligen genuint bryr sig om en. Hon stöttar, pushar, ger råd, hjälper till, skrattar, spelar gitarr och blåser såpbubblor med mig. Även om jag är på dåligt humör så står hon ut med mig och gör sitt bästa för att göra mig glad igen (hon lyckas alltid haha). Jag vet att om något händer, oavsett hur stort eller litet det är, kan jag alltid ringa till henne. Hon finns alltid där för mig. Jag ser upp till henne för hon är så otroligt omtänksam och alltid stöttar en till 100%, och är snäll, och mysig, och massa annat bra.


Nadjus den allsmäktige! Foto: jag när vi satt på hennes balkong och försökte att inte frysa allt för mycket
Nadja är den absolut mest galna, roligaste, konstigaste människan jag känner. Näst efter hennes pojkvän som är precis likadan fast snäppet galnare haha. Hur som helst, så är hon så jävla rolig och hon har alltid massa roliga idéer, jag har aldrig haft tråkigt när jag är med henne. Det går att lita på henne till hundra procent och hon är jättesnäll även om hon då och då slänger iväg elaka kommentarer till fjortisar på facebook, haha! Jag ser upp till Nadja för hon är en sån bra vän, hon vågar bjuda på sig själv, hon är helt galen och är alltid så sjukt rolig och får mig alltid på bra humör.


Zuper Znygga Zandra! Foto: snott från hennes blogg
Zandra är Zandra. Jag vet inte riktigt om jag behöver säga mer än så. Hon är supersnäll, jävligt bra på att argumnetera om saker och hon är riktigt rolig. Hon är sig själv, hela tiden. Jag tror aldrig jag träffat någon som bryr sig mindre om vad alla andra tycker än Zandra. Hon skiter fullständigt i vad folk säger, hon provocerar, hon testar nya grejer hela tiden och hon klär sig precis som hon känner för att klä sig. Hon har verkligen sin aldeles egna stil som hon följer utan att tveka. Dessutom har hon haft näst intill alla hårfärger som går att ha (rosaröttlilablåttblondtvittråttfärgatbruntmörkbruntsvartosvosv) och hon bär alltid upp både hårfärg och kläder på riktigt bra sätt. Hon är liksom såpass säker att hon skulle kunna ta på sig en sopsäck och gå runt i den utan att bry sig om att folk skulle glo som fan. Det är hon van vid - det är svårt att inte lägga märke till henne. Jag ser upp till Zandra för att hon är en sån fin person och för att hon alltid, alltid, ALLTID vågar vara sig själv.


Något som alla dom här tre har genensamt är att dom alla har en egen och skitsnygg stil. Dom är dessutom riktigt bra vänner, och jag är glad att jag känner dom. Varken Nadja eller Ylva har blogg, tyvärr, men Zandra är storbloggare och hennes blogg fnins länkad vid hennes bild!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh, vad fint :3 fick tårar i ögonen <3

2011-01-06 @ 23:01:15
URL: http://zandras.nu/
Postat av: Zandra

Åhhhh, hihi blir så himla glad varje gång jag läser detta! Och jag är så himla glad att vi kommit varandra närmre nu och du är så himla bra!!!!



SÅ jag hoppas minsann att du fortfarande har en lika bra uppfattning om mig! FÖRSTÅSS!



Massa pussar, ah asså <3

2011-03-02 @ 22:19:13
URL: http://zandras.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback