Bat... Cat

Sitter här med rinnande näsa, snurrigt huvud och ont i hela kroppen... Gud så roligt...... Så ikväll blir det antagligen film eller tvspel för min del, och eventuellt imorgon också om jag inte lyckas bli frisk inom dom närmsta timmarna. Jävla skit.

Roligaste spelet till PS3 just nu är utan tvekan Fallout New Vegas. Hur kul som helst. 50-/60- tals musik+ironi+dålig humor+massor med vapen+splatter=win. Jag menar, hur kan man INTE tycka det är kul att skjuta på folk när dom exploderar i tusentals små delar som sedan ligger utspridda lite här och var när man skjuter dom med en vanlig liten pistol? Vem kan inte gilla ett spel där det finns ett gäng där alla ser ut som elvis-rockers och deras ledare kallar sig själv för "the King", och dessutom inte har en aning om vem Elvis är? Spelet är från samma studio som släppte "Oblivion", men enligt mig är det här mycket roligare. Inte lika dryga landskap, inte lika långt att gå om man ska någonstans och mer skruvad humor. Ni borde testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback