Modern Spin


Känslan när man tar på ett av sina egna plagg är otrolig. Tog hem två Nelly Trend klänningar från jobbet faktiskt, den på bilden är den som jag är mest nöjd med. Rätt pinsamt att jag inte kom ihåg hur den skulle sitta - hur kan jag glömma av hur jag designade att den skulle se ut? Nåja. Fick på den rätt tillslut i alla fall, och nu sitter den som den ska och den är riktigt snygg. Det är alltså Modern Spin klänningen i limegrönt, även om det kanske inte syns så tydligt på bilden. Shit vad jag är nöjd med att vara en del av Nelly Trend-teamet, en av dom grejerna jag fatkiskt är mest stolt över! *skryta*

Nä men nu ett tips till er - ni som vill köpa skitbilliga kläder, besök fashiondays nu i veckan! Dom stönger på lördag och öppnar inte igen förens om ett år. SKITBILLIGA kläder, både från dom olika nelly-märkena och från Gina Tricots kollektioner! Finns massa fint, PLUS SKOR FÖR HUNDRA KRONOR PARET!!! Hur bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback