Modelistan a/w 2011

Favoritplagg i garderoben just nu: min fina klänning från Dry Lake och min vita skjorta.

Byter gärna garderob med: Rebecca Simonsson, utan tvekan! Eller I'm Fancy.

Trivs bäst i: svarta jeans och höga klackar.

Bästa stiltipset: köp allt du själv tycker är snyggt, ur alla stilar du gillar, och blanda det. Strunta i om du kanske tycker att du inte passar i det. Det som inte redan är din stil får du helt enkelt göra till din stil.

Vanligaste färgen på mina kläder:
Svart och vitt.

I höst kommer jag gå klädd i:
plisserat, päls, mycket svart, metallic, ankellånga byxor, sportiga detaljer, roliga byxor, skinn, mixade material.

Men absolut inte i: någonting senapsgult. ALDRIG. Det enda inom mode jag verkligen vägrar att använda.

Jag doftar just nu: har precis vaknat så luktar nog inte så himla roligt, men hade jag haft parfym på mig hade jag antingen luktat Viktor & Rolfs "Flowerbomb Extreme" eller Diors "Miss Dior Chérie".

Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: en superfluffig, långhårig pälsjacka, vad som helst från Acne eller en klänning från One Teaspoon.

Höstens köp: creepers eller loafers, gubbskor!

Höstens behåll: allt. Allt svart, metallic, skinn osv.

Höstens släng: blommönstrat (snälla) och cut-offs. Det är för kallt för sånt och shorts+tights blir oftast bara "meh".

En ideal höstoutfit: svarta jeans, body, en assymetrisk fluffig kofta (gärna i waterfall-stuk), en lång stickad kofta över det, en sjal eller stor halsduk, jättemycket armband och dipdye i någon rolig färg. Skor blir antingen ett par boots, creepers eller klumpiga kilklackar. Allt i svart, såklart! Eventuellt metallicdetaljer eller någon sorts höstfärg på något.


Kommentarer
Postat av: Magda

Du har asgrym klädsmak Sandra. En plisserad kjol med högmidja (såklart) och en eskimåjacka är det jag tänker lägga pengar på i år. Och skor såklart. Massor av skor.

2011-08-22 @ 11:10:37
URL: http://an0rakcity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback