SUPERLISTAN

1. Tre namn jag lyssnar till: Sandra, Cookie, Kompis

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är bääääzt och att jag har bra känsla för färg/form/stil och sånt

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är så smal och att jag är så jävla dryg på sms

4. Detta är jag rädd för: |Sprutor och insekter som flyger in i näsan och håller på, usch

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Godis, cola, pengar

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Räkna matte, spela fotboll, springa långt i samma takt

7. Detta tycker jag om att göra: Dansa som en räv, sova som en björn och äta som en häst

8. Detta vill jag göra just nu: Dansa! Eller bli brun

9. Bästa känslan: När man känner sig snygg, när allt går bra, när man sitter i solen med glass och skrattar åt något jättekonstigt med sin bäzta polarä

10. Värsta känslan: Jag-kommer-inte-hinna-med-bussen-panik

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Snygg, smart, lite farlig, rolig och konstig

12. Är jag kär just nu? Näää

13. Jag vill gifta mig:  mjeh, vet inte

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Bli rik, bo utomlands, äga en nattklubb

15. Min käraste ägodel: Ingen aning, mobilen antar jag eftersom den i princip är fastklistrad i min hand

16. Något jag vill ha i present: En peace&love-biljett, en utomlandsresa och masssssooorrrr med pengar!!!

17. Detta har jag på mig just nu: Svarta jeans och vit korsett

18. Favoritkläder : Klumpiga högklackade skor, supertighta jeans, underkläder, kavajer, hoodtröjor, urtvättade förstora tshirtar, lösa linnen med djup urrigning i armarna, trashade saker, långa grejer som hänger och flyger efter en när man går

19. Favoritdjur: Katter

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Indierock, indiepop, indie överlag, electro hiphop, rock, (inte så grov) metal, pop

21. Favoritlåt just nu: "Handsome" med Edda Magnason, "Lust for Life" med Girls, "Bad Moon Rising" med Creedence, "Jag Kommer" med Veronica Maggio, "Across the Sun" med We Landed On the MooN!.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste: foto, grafisk design. Tråkigaste: MATTE.

23. Stjärntecken: Våg

24. En bok jag älskar: "Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jättebra)" av Martina Haag

25. En film jag älskar: Sucker Punch, Pans Labyrint, En Geishas Memoarer

26. Tv-program jag gillar: simpsons, top model, south park, family guy, big bang theory

27. Favoritdoft: Vanilj, kokos, sololja, solkräm, mina parfymer Flowerbomb Extréme och Chérie.

28. Detta äter jag gärna: KÖTT! Grillat eller vad som helst. Sushi. Spännande grejer som friterad bläckfisk eller scampi.

29. Dricker helst: Cola, smirnoff, tequila, mojito.

30. Favoritgodis: Pandalakrits och blandat godis.

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Hong kong. Dubai. Paris. London. Marocko igen. Spanien. Kalifornien. Överallt!

32. Färg på mina ögon: brunt som bajs.

33. Min längd: har ingen aning, skulle gissa på 165 cm ungefär

34. Jag tror på: ...majs?

35. Jag spelar: kingdom hearts, final fantasy, fallout, tekken, gitarr och piano!

36. Person jag beundrar: Zandra, Nadja, Ylva, Lady Gaga och typ alla människor som ser snygga ut på stan haha.

37. Så här bor jag: I ett vitt rum med snedtak och en cerise fondvägg med palmblad i svart och silver (finns med i britney spears album hähä) med svarta möbler.

38. ??: !!

39. Det här tänder mig: Käkben, dålig humor på ett bra sätt och farliga blickar.

40. Det här gör mig avtänd: När någon är ful. Eller otrevlig.  Eller har riktigt dålig humor.

41. favoritfärg: Svart.

42. Favoritcitat: "She wants to know if you love her, that's all anyone wants from anybody else, not love itself but the knowledge that love is there, like new batteries in the flashlight in the emergency kit in the hall closet." - Jonathan Saffran Foer

43. En hemlighet jag vet: Kommer inte stå med här eftersom det är hemligt, men jag vet väldigt mycket om väldigt många!

44. Bästa present jag fått: Mina fina vänner.

45. Senast köpta skiva: ...öööööh. Typ. The Sounds näst senaste tror jag.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Att jag inte är tjock.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Att jag är lite för smal. Och att jag inte är lite längre och snyggare.

48. Udda förmåga/egenskap: Jag har lätt för att läsa människor och jag är svinbra på att höra vilken låt det är innan den knappt ens hunnit börja. Men annars vet jag inte, det får någon annan svara på, kommentera vad jag har för udda förmågor?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt eller en sengångare.

50. Vad lyssnar du på just nu?: "Heartbeats" med the Knife.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Borde plugga, men näh, jag ska bowla och grejer. Fuckyeah wildchild.

52. Var är dina föräldrar födda?: På BB? Eller nåt?

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: CDisplay så jag skulle kunna läsa Scott Pilgrim serien på datorn!

54. Vilken är din favoritrestaurang? La Copita, eller Jensens när jag är pank.

55. När badade du i en pool senast?: När jag var i Marocko.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Nej.

57. Hur många barn vill du ha?: Inte en enda. Hatar barn. Dom liksom skriker och dregglar. Usch.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband. Utan tvekan.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Nej.

60. Vad har du för TV-kanaler?: Vet inte, har inte haft igång min egna tv på flera år.

61. Har du åkt moped någon gång?: JAAa!!!!ed

62. Har du busringt någon gång?: Ja.

63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Nja, tror inte jag skulle våga det faktiskt.

66. Har du en egen trädgård? Ja, med pool och bastu och soldäck och grejer! Fett nice.

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Scott Pilgrim VS the world.

68. Kan du alla orden i nationalsången?: Haha nej.

69. Badkar eller duschkabin? Har inget badkar, men gillar båda lika mycket. Beror ju lite på hur mycket tid man har på sig.

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: Sucker Punch!

71. Favoritpizza?: Hawaii med kebabsås och fetaost.

72. Chips eller popcorn?: Chips<3

73. Vilken färg på läppstift använder du?: Superrosa, rött eller nude.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Wtf? Haha nej.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej.

76. Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsinjuice utan fruktkött.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Tror det var Zandra och Jennie, vi åt lunchbiff på Jensens.

78. Favoritchoklad?: Ingen aning. Marabou antar jag.

79. När röstade du senast?: Har aldrig gjort det, är för k00l för sånt.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: JAG HATAR TOMATER! Usch.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Nej, men en liten ful rosettgrej när jag hoppade clearround.

82. Är du bra på matlagning? Det beror på, jag kan laga svåra maträtter men kan knappt göra köttbullar och har bränt en panpizza två gånger så, nja.

83. Klarar du att tanka själv?: Mobilen, ja. Bil, nej. Eller jag vet faktiskt inte, har nog aldrig gjort det.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Aldrig haha.

85. Pepsi eller Coca Cola?: COCA COLA!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej.

87. Vad var det senaste du handlade?: Cola.

88. Har du kräkts offentligt? Haha wtf? Ja det har jag.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Kul fråga. Både och tack.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ingen aning, antar det.

91. Har du ringt något betalnummer?: Nej.

92. Kan man vara vän med sitt ex?: Klart man kan.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Farfar.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Haha inte fan vet jag.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Typ "välkommen till telias mobilsvar tillhörande..."

96. Vad har du i din väska?: Plånbok, smink, plåster.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Sitter vid datorn. Hä-hä-hä.

98. Vad är du tacksam för idag?: Inget, jag är bakis.

99. Var hittade du den här listan?: Hos Tommie X.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: ALLA I HELA VÄRLDEN!!!!11113fv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback