Lite svar

Postat av: x_cool_kid_93
Hej, det är jag igen, du kanske minns mig?

Min fråga till dig är, vad tycker du om de nya ettorna på skolan? Är de bättre än förra årets?


Motivera ditt svar!


kramizZ /coolizZ_boi


svar: hej alex haha, dom är hemska! Det hoppas jag att ni tvåor också tycker, annars blir jag arg. Ni var bäst på grund av att ni helt enkelt var det!

 

Postat av: Moa
Hej! Såg din illustration på heygias blogg och blev väldigt imponerad av din talang! Jag undrar om du gör illustrationer mot betalning? :) hade så gärna velat ha en på mig och min pojkvän.


svar: jag gör illustrationer på beställning, ni som är intresserade av att få illustrationer kan höra av er på min mail för mer information! Min mail är [email protected].


Postat av:
Vad har du för typ av kläder i din garderob som du tycker att verkligen alla måste ha? :)

svar: som bas har jag svarta kavajer, svarta och blåa jeans, svarta och blåa jeansshorts, vita och svarta linnen/tshirts, tights/treggings, en svart klänning och en vit skjorta. Sedan tycker jag att man ska satsa på att få tag i en bustier/korsett, snygga och gåvänliga högklackade skor och sjalar. Om man har sådana saker som bas kan du lägga till i princip vad som helst och variera hur mycket du vill. Min garderob består i princip bara av svarta, vita och grå kläder, eftersom det är "säkra kort".


Postat av: Elin
Hej, hur gör du så att dina bilder ser målade ut ? :)

svar: jag målar dom! Jag använder mig av Adobe Photoshop CS3 och en Wacom ritplatta, sedan letar jag upp inspirationsbilder och sen tecknar jag dom. Har gjort en tutorial som visserligen är vääldigt gammal, men den visar hur jag gör. Den hittar ni HÄR!

Postat av: moa freakin' carlberg ♥
har du gjort din header själv? :) skitsnygg"

svar: ja, det har jag gjort! Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: emelie

åh va snällt :) skulle jag kunna få din mail då? :)

2010-09-17 @ 14:06:44
URL: http://eemeliegronberg.blogg.se/
Postat av: x_cool_kid_93

Hur visste du att det var jag? :S

2010-09-17 @ 17:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback