fotografering?

Jag vill färga mitt hår. Frågan är om jag ska färga det mörkbrunt eller ljusbrunt, och jag kan inte bestäämma mig men det blir antagligen mörkbrunt. Sen är det fint med rött hår, inte starkt röd utan lite mörkare rött. Jobbigt läge.


Men, till saken: nu är det såhär att jag kanske eventuellt kommer lägga upp lite fina erbjudanden och rabatter här framöver. Varför? Jo, för att jag och Carl Roy har startat en egen fotostudio som ligger väldigt centralt i Borås. Vi kommer erbjuda bl.a. "modell för en dag" fotograferingar till ett garanterat lägre pris än våra konkurrenter, och vi kommer också erbjuda vanliga porträttfotograferingar på både enskilda personer, barn och par till ett väldigt bra pris.

Vi fotar både i studio och utomhus, och vi kommer också erbjuda sminkningar till porträtten och "modell för en dag" sessionerna.

Så min fråga till er är då, är detta någon ni skulle tycka vore intressant? Om det är det så kommer jag lägga upp erbjudanden, priser, kontaktuppgifter etc. som endast ni som läser min blogg kommer att få ta del av!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag och Sidney kommer gärna och blir fotograferade tillsammans :*

2010-10-02 @ 17:34:17
URL: http://zandras.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback